badge

Thursday, January 24, 2013

summer barbie

no, it's not barbie as in the flawless doll/figurine ever. it's the Australian slang for barbecue.
i honestly found it a bit funny at first. but, hell, that is what defines Australian culture, so be it!

anyway, on the start of summer before the year 2012 ended, i slipped a few meat(s) on my "diet" schedule. 




since i failed to resist eating those delish meats, i took a stroll and found a perfect place to burn a few- bit- calories. 
yeah, just right in the playground






sadly enough, i didn't play this kind of thing back then. so, call me old-fashion / childish / whatsoever, but i'm starting to love playground. like, for real!


wore: hongkong top, thrifted brown blazer, jeans, and shoes, cotton on socks, forever new tights


so, whatcha doing on summer holiday? anything fun to share?

cheers,
sartob

19 comments :

mutianugrabita said...

the meats! looks yummy :9 and your outfit is really adorable! :3

juventine wu said...

love the look! xx

http://juventine-wu.blogspot.com

Dyah Paramita Saraswati said...

looks so delicious! and yep, I always love your style. Your shoes is so amazingly cool!

Caroline Susanto said...

those foods look so delicious! I never know that barbie has another meaning hahaa :D

Caroline
Please feel free to join giveaway on my blog : $80 MsDressy Gift Voucher ^^
http://missoline.com/

Deyn Septian said...

Oh how deliciousss :9

Anisacrament said...

Omg tob! The barbeque look so crumptious!! Gw di pondok indah beb kenalah dikit hehe pas jalan mau ke shm nya. I'm alright now hehe thanks for asking. Gimana aussie?

www.anisacrament.blogspot.com

Rachael SparkFire said...

you are so much fun!! i am so excited to follow your blog. I hope you follow back so we can stay in touch love xoxo

Sixth Tractate said...

Hello! I came across your blog and I'm your newest follower! :) Would you mind checking out our blog & following back via GFC and Bloglovin'? Let me know!

sixthtractate.blogspot.com

Stephani Janet said...

wow that looks so much fun!!
the bbq must be super yumm!

Rimma Izzaty Putri said...

looks delicious :9
really like your style here.
aku di bekasi, kamu di indonesia tinggal dijakarta mana?

life is style said...

looks yummy :)
great pics, :)

galaxy ^^ said...

Those pictures are soooo funny- they made me smile ♥♥♥
I'm following your blog!

dont--stop--believin.blogspot.com

Peny Ruth Jessica Damanik said...

what a yummy food :)
seems like you enjoy this early year sista :D

livlovelaugh said...

mmmmmm barbeque~

-liv
http://chocolivlovelaugh.blogspot.kr

febrina utami putri said...

looks so delicious! yumm~ i'm drooling right now ;p love your vintage blazer, it looks really good on you!

kelimutu said...

reading your post make me can't wait for my semester holiday. You look so pretty. I love your hair kak Sartob! (:

xoxo
kelimutu

Tamara Emilia said...

the food looks so yummy :O
my exam i don't know berpasrah pada Tuhan :P LOL
okei next year kita ifw bareng !!
kapan pulang sar?

Putri Valentina said...

the meats is yummy :D
i think you have a great time :D

PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

Michelle Othman said...

you're surely had a great time!!

mind to visit and follow my blog? Click Here
xoxo, Mich